نکات مهم در انتخاب و اجاره سوله بهداشتی
یکی از موارد بسیار مهم و حیاتی برای نگهداری مواد غذایی اجاره سوله بهداشتی است که شرکت سوله یاب در زمینه اجاره و خرید و فروش این سوله‌ها فعالیت دارد.

کاربرد و اهمیت سوله ها به حدی زیاد است که به جرات می توان گفت ادامه فعالیت بسیاری از صنعت ها بدون وجود سوله بسیار سخت و در برخی موارد امکانپذیر نیست. اجاره سوله بهداشتی در جهت نگهداری محصولات غذایی و بهداشتی از موارد بسیار مهمی است که باید در انتخاب آن دقت کافی را داشت، زیرا با سلامت انسان در ارتباط است.

سوله ها سازه های فلزی شیب داری هستند که با اهداف مختلفی تولید می شوند و تنوع بالایی هم دارند. به گونه ای که برای سالن های بهداشتی، مرغداری ها، انبار نگهداری مواد غذایی و بهداشتی، تعمیرگاه ها و... از سوله استفاده می شود. در این محتوا به معرفی و اهمیت اجاره سوله بهداشتی می پردازیم.

دلایل اهمیت و مهم بودن سوله و اجاره آن

در بسیاری از موارد نیاز مبرم کارخانجات به مکانی برای نگهداری مواد غذایی و... پیدا می شود که ساخت و ساز برای تهیه انبار و... علاوه بر زمانبر بودن آن بسیار هزینه بردار هم می باشد. در صورتی که می توان در مدت زمان کوتاه و با هزینه کمتر به ساخت سوله پرداخت. شاید یکی از مهمترین دلیل اهمیت این سازه مربوط به این مورد باشد و دیگر موارد که به آن اشاره می شود.

  • تحمل پذیری بالای سوله ها در برابر باد، باران و...
  • قابل جابجا شدن قطعات سوله
  • مقاومت بالا در برابر زلزله به دلیل وجود مصالح سبک وزن
  • ایجاد سوله در مکان های سخت و صعب العبور که امکان انتقال مواد و مصالح ساختمانی به آنجا وجود ندارد و... 

از مهمترین مزایا و اهمیت وجود سوله است که به آن اشاره شد. هر چند که مزایا و اهمیت سوله فراتر از موارد گفته شده است.

نکات مهم در اجاره سوله بهداشتی

برای اجاره سوله بهداشتی نیازمند در نظر گرفتن یکسری فاکتورهای خاص هستیم. در هنگام انتخاب و اجاره سوله حتما نام سوله بهداشتی به چشم شما خورده است و شاید این سوال برای شما مطرح شود که سوله های بهداشتی چه تفاوتی با سوله های دیگر دارد و اینکه کاربرد آن ها در مقایسه با سایر سوله ها به چه صورت می باشد. این سوله بسته به نوع کاربری و اجرای خاصی که دارد باید تحت مقررات خاصی تولید شود. به گونه ای که از ورود هر گونه گرد و خاک و آلودگی و... جلوگیری کنند.

با توجه به اینکه مواد غذایی و بهداشتی خاصی در این سوله ها قرار داده می شود، باید محیط سوله برای نگهداری این مواد کاملا ایزوله باشد. در هنگام اجاره سوله بهداشتی باید در نظر داشت که سوله از آلودگی زیادی باید مهار شود که عبارتند از:

  • آلودگی با منشا محیطی مانند: ریزگردها، گرد و خاک، ذرات آلاینده و... که باید سوله از این آلودگی ها حفظ شود و این امر سلامت و بهداشت مواد غذایی را ارتقا می بخشد.
  • آلودگی با منشا انسانی: افرادی که کار حمل و نقل مواد غذایی به سوله های بهداشتی را دارند ممکن است یکسری آلودگی ها را با خود وارد سوله ها کنند که ضروری است قبل از ورد به سوله ها کاملا ضدعفونی شوند.
  • آلودگی با منشا جانوری و حیوانی: ساخت این سوله ها باید به گونه ای باشد که نسبت به ورود حشرات، حیوانات و جانوران موذی محافظت شود، زیرا غفلت در این مورد نه تنها بهداشت مواد نگهداری شده را به خطر می اندازد بلکه از لحاظ اقتصادی هم ضرر مالی بسیاری می رساند. این موارد جزو موارد مهمی است که ضروری است مورد بررسی قرار گیرد.

نکات مهم در اجاره سوله بهداشتی

اجاره سوله بهداشتی توسط شرکت سوله یاب

اجاره سوله برای افرادی که در صنعت فعالیت دارند از گذشته تا به امروز بسیار مهم بوده و است، زیرا این مکان مهم در خدمات فروش و سیستم مکان یابی از اولویت بالایی برخوردار است. یکی از مراکز معتبر و معروف در زمینه اجاره سوله بهداشتی و سوله یابی بسیار حائز اهمیت می باشد، شرکت سوله یاب است.

این شرکت در زمینه خرید و اجاره سوله نقش مهمی را ایفا می کند. و با کیفیت ترین سوله ها را با هزینه بسیار مناسب در اختیار صنایع مختلف قرار می دهد. میزان هزینه سوله براساس متراژ سوله، مدت زمان اجاره و... متفاوت می باشد. که برای آگاهی از این مقدار می توان به سایت سوله یاب مراجعه و از قیمت بروز شده آن آگاهی یافت. از دیگر عوامل مهم در اجاره و خرید سوله می توان به نزدیک بودن به شهر و امکانات منطقه ای که سوله در آن تاسیس شده و... اشاره کرد.

برخی از موسسات سوله یاب در زمینه ساخت و ساز سوله هم فعالیت دارند که بنابر نیاز مشتری ها سوله ها را مطابق با استانداردهای لازم تهیه می کنند و با مناسب ترین قیمت ها اجاره یا به فروش می رسانند. در سوله های بهداشتی در صورتی که هدف نگهداری مواد غذایی باشد باید این سوله ها مجهز به سردخانه باشند، زیرا نگهداری این مواد بدون استفاده از سردخانه امکانپذیر نمی باشد. داشتن چنین تجهیزاتی در هزینه اجاره و خرید و فروش سوله مهم و تاثیرگذار می باشد.

سخن پایانی

در انتخاب و اجاره سوله بهداشتی یکی از موارد بسیار مهمی که در بسیاری از موارد از کیفیت سبقت می گیرد، هزینه اجاره و خرید می باشد. بسیاری از صنایع همیشه نیاز مبرم به اجاره سوله دارند بنابراین ضروری است که در کنار کیفیت، هزینه را هم در نظر بگیرند، زیرا هر چه کیفیت سوله بهتر باشد به صرفه تر می باشد هر چند که هزینه بیشتری را جهت اجاره باید پرداخت.

خوشبختانه شرکت سوله یاب مهمترین رسالت خود را در جهت رفاه و رضایت مشتری قرار داده است. به همین دلیل بیشترین تلاش خود را در جهت ارائه سوله با کیفیت با قیمت پایین به مشتری ها دارند. سوله بهداشتی بیشتر در صنعت مواد غذایی کاربرد دارد. به این صورت که تولید کنندگان مواد غذایی همچون کارخانجات کمپوت سازی، کنسرو سازی و فرآورده های لبنی و... نیاز مبرم به اجاره سوله بهداشتی را دارند.

اشتراک گذاری:
تماس با سوله یاب ارسال پیام در واتس اپ